Nowa Oferta Dream House Brokers sp. z o.o. – bezpłatna usługa wsparcia/asysty/pomocy w terenie dla osób starszych i niepełnosprawnych z dojazdem do ich miejsca przebywania/zamieszkania.
Usługa ta będzie polegać na świadczeniu przez pracowników spółki wsparcia/asysty/pomocy osobom starszym i niepełnosprawnym w kompletowaniu dokumentów urzędowych, ustalaniu kwestii problematycznych takich jak:
• dokumenty do urzędu miasta/gminy/starostwa/sądu,
• dokumenty związane z uregulowaniem statutu z gruntem, nieruchomością budowlaną,
• dokumenty podatkowe,
• związane ze spełnieniem obowiązków obywatelskich.
Nasi pracownicy pomogą także w załatwieniu spraw w urzędzie poprzez osobiste wsparcie/asystę/pomoc.
Świadczymy bezpłatny dojazd do klienta oraz dojazd do urzędów celem załatwienia spraw.
Aby skorzystać z usługi należy skontaktować się biurem spółki:
tel. +48 730 956 755
e-mail: dreamhousebrokers@gmail.com